Nytt hår

I torsdags var det dags för ett efterlängtat klipp igen. Jag vill gärna få ut längderna lite nu när jag slutat tappa hår, eftersom mitt hår tenderar att växa på bredden, snarare än längden, men det känns svårt. Ju mer jag sparar, desto mer slits och behöver klippas av. Nåväl. En ordentlig uppfräschning hos en helt ny frisör blev det. Eller, det är inte helt sant. För ganska exakt 4 år sedan var min ordinarie frisör mammaledig och jag gästspelade hos Anna. Nu har min ordinarie frisör kastat in frisörhandduken för gott och jag är glad över att ha hittat en smidig lösning på det problemet. 
 
(null)
 
I sängen efter att ha cyklat hem i ösregn - OCH stått för alla kvällsbestyr. Då är man inte gladare än såhär. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0