Hos frisören

Innan alla sjukdomar slog till i hushållet spenderade jag en bättre fredagsförmiddag hos frisören. Orolig över det faktum att min ordinarie frisör är mammaledig ville jag inte ta till en alltför stor förändring riktigt än, trots att det vissa dagar skulle kännas så skönt att kapa hela barret. Detta gjorde jag dock inte. Toppade ett par slitna centimeter, lade i en djupare nyans av min naturliga (?) hårfärg och rättade till min vildvuxna lugg. Jag vill möta våren i riktig 70-talsanda och detta är en bit på väg!


Någorlunda nyklippt i en av få tröjor jag fortfarande får på mig. 

Tröja: Acne Studios
Mage: vecka 34

I slutet av mars, eller vad jag tror blir början av april, är det förhoppningsvis dags för kärleksbarn nummer två att anlända. Om allt går vägen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0