Flyttstök

Dagen jag har längtat efter - och fasat för - sedan november var äntligen här; den stora flyttdagen! Allt slit, packande och rensande skulle äntligen ge utdelning. Som tur är satt takterna kvar sedan sist vi flyttade och jag körde en snabb - mental - lessons learned och började packa i god tid och minimerade flytten till endast två dagar. Dag 1 tog vi alla "småsaker" och dag 2 kom flyttbilen. Resultatet?
 
(null)
 
Kartonger, kartonger, kartonger. Tänk när det finns energi att packa upp allt detta...
 
(null)

Livet utan internet i ett nytt, stort (och kallt) hus. Utan internet kan man lika gärna sova. Vad annars?
 
(null)
 
Och så målbild nummer 2. Lämna lägenheten för gott. Känslan av att ha den urstädad, tom och färdigbesiktigad var oslagbar.
 
(null)
 
Om jag kommer sakna lägenheten? Förmodligen inte alls. Om jag kommer sakna pendlingen ut till barnens skolor? Definitivt inte alls.
 
Så.. Nu står vi i ett nytt, oinrett hus. Fortsättning följer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0