40-årsdagen

Dagen jag har tjatat om i nästan ett år har nu både kommit och gått. Den stora 40-årsdagen firades ganska avskalat i ett 38-gradig Grekland. Precis som jag ville ha det.  

(null)

Sista morgonen på hotellet. Frukost ute, följt av en dag vid poolen. Det enda man orkar med i hettan. 

(null)
(null)

På kvällen tog vi fördrink på hotellet och skippade sedan för en gångs skull den traditionella all inclusive-menyn och gav oss ut på "stan" istället. 

(null)

Började med Aperol spritz..

(null)

.. följt av grillad sea bass. 

(null)

Födelsedagen innefattade allt jag kunnat önska mig; sol, bad, god mat och en frisk familj. Nu är jag taggad för att se vad 40-årsåldern har att erbjuda!

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0