Mors dag

Sista söndagen i maj infaller alltid mors dag. Det kommer alltid som en chock för min familj, som såklart inte har hunnit förbereda något. I år gav jag dem lite tid på att ställa in sig på detta och det blev både frukostbullar och utflykt. Samt fotbollsmatch, som alla andra helger hela våren förstås. 

(null)
(null)

Att då fyra barn att bli bra på bild som hobbyfotograf är så gott som en omöjlighet. Här är ett axplock av de bilder jag tog, men ingen blev väl bra på alla om jag säger så. Det blev dock en mysig eftermiddag på Kulturen i Lund där vi både åt lunch (alla), skrattade så vi kissade på oss (Otto), fick på förekommen anledning nya kläder (också Otto), sjöng psalmer i den gamla kyrkan (alla utom Hedda) och drack kaffe (jag och Erik). En toppendag som ni hör. Och glad är väl jag att jag faktiskt inte bor i Lund, men kan besöka det då och då. Nästa gång på onsdag då det vankas läkarbesök för Otto. Hur någon har tid att jobba i dessa tider övergår mitt förstånd. 

(null)

En teckning med några ord säger mer än tusen ord. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0