2022

Även nyår blev en lyckad tillställning trots att den firades hemma med familjen. Vi fokuserade på god - men ej överarbetad - mat och mycket glitter. I alla fall gjorde jag det sistnämnda. När är ett bättre tillfälle att dra på sig paljettklänningen än på nyårsafton?

(null)

Paljetter, som sagt. Och vintage anno 2015 för Heddisen. 

(null)

Det kanske inte är den VACKRASTE dukningen jag sett, men nog så festlig. Spara på inget när det är nyår!

(null)

Och så årets sista försök till en bild framför granen på alla barnen. Så skönt att det nästan kommer att dröja ett år innan jag ger mig på detta igen. 

(null)

Heddas första nyår och smååringarna i varsin partyhatt. Är det fest så är det!

(null)

Till tolvslaget vaknade alla. Utom Otto, som sov en riktig Törnrosasömn. Gott nytt år! Nu väntar årets absolut tråkigaste månader, men nog är man väl nyfiken på att se vad 2022 har att erbjuda. Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0