Back to work

Så fick min föräldraledighet ett abrupt slut. Eller så abrupt var det kanske inte, jag har länge flaggat för Pågen att jag finns tillgänglig på distans och deltid (låter redan här som ett o-vinnande koncept för dem) och i förra veckan blev det signat och klart. Med noll framförhållning var jag där och hämtade datorn igår och trots att jag inte har varit på plats sedan i november 2020 kändes det som om jag aldrig varit därifrån. Allt var sig likt! Utom jag, som inte längre är gravid!

(null)

Här pirrade det till. Nej, jag skojar, det kändes som om det var i förrgår jag var här och lämnade in datorn. Det har gått drygt nio månader. 

(null)

Sedan kom jag hem till min lilla solstråle igen. Tänk hur mycket energi ett par timmars arbete kan ge ändå. Och - i värsta fall - ta. Men än så länge satsar vi på att det ger energi. Nu är jag på banan igen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0