Flytt

Sommarens stora projekt och huvudvärk - att flytta - är nu äntligen över. Igår tömde vi det sista under ösregnsliknande former och idag har vi skrivit på alla papper och lämnat över nycklarna till de nya ägarna. En vemodig, men otroligt skön, känsla. Skön i bemärkelsen att jag inte längre har ett stort måste hängande över mig i form av att tömma, städa, rensa. Allt är klart, vi har numera bara lägenheten. Tyvärr. 
 
(null)
 
Hejdå Duvbåtsgatan och tack för allt! Några av mina bästa stunder har varit i det här huset. Det har gråtits, skrattas, ätitis, njutits, bråkats, älskats, jobbats och LEVTS. Nu lämnar vi över till nya människor att få uppleva saker här.
 
(null)
 
Meanwhile.. är vi på plats i lägenheten. Långt ifrån klara, som bilden ovan är ett levande bevis på, och frågan är om vi någonsin kommer att bli det. Varje gång jag lägger in kläder i ett skåp frågar jag mig själv om det är värt det. Ska vi ändå inte städa ur det snart? Man kan ju alltid hoppas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0