Vårnytt

Vår och vår - aprilvädret förnekar sig inte. Snö, sol, hagel och regn i en salig blandning. Icke desto mindre säger kalendern vår och det var dags för mina gulnande toppar att få sig en omgång hos frisören. Första frisörbesöket på evigheter utan vare sig bebis i eller utanför magen. Underbart!

(null)

Hur kan håret bli så gult? Jag vågar inte ens tänka på vad som kommer hända under sommarmånaderna…

När jag var klar - fönad och fixad - stod regnet som spön i backen. Trots att jag gömde håret under luvan tog det såklart stryk under min - vad som kändes som - evighetslånga cykeltur hem. 

(null)

Efterbilden blev inte bättre än såhär. Håret är nästan för långt för att kunna fastna på en selfie, men den här gången klippte "vi" upp det lite fram för att framkalla en känsla av lite mer frisyr. Det låter väl ändå bra?

(null)

Hår överallt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0