Lillasyster

Så kom hon! Hastigt och lustigt och lite tidigare än vad jag hade räknat med - tre dagar över tiden till trots. Världens finaste och minsta lilla lillasyster. Alldeles, alldeles perfekt. Jag känner mig lite, lite snuvad på min lediga uppvilningstid, men skönt att slippa att gå och noja och vänta och ha sig. Nu är hon här. Nu börjar det!

(null)

Första bilden när hon precis har öppnat ögonen. Inte jätteglad.

(null)

Precis som sin mamma. Jag kan hålla mig för skratt, men är nog väldigt tagen av stundens allvar - och smärta. 

(null)

Här mår man! Förlossningsbricka för sista gången och lillan har fått plats i sin lilla låda. Oslagbar känsla (trots att de vidriga eftervärkarna gjorde allt för att sätta käppar i hjulet redan här). 

(null)

Kärlek vid första ögonkastet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0