Premiär!

Sommaren kom - som sagt - tidigt i år. Och idag nådde till och med jag - den ständiga badkrukan - någon slags kulm. Jag var så varm att det enda jag kunde tänka på var att slänga mig i böljan blå. Sagt och gjort! På Eriks lunch promenerade vi ner till brygga 9 och tog årets första - men långt ifrån sista - dopp! Jag älskar fenomenet att slippa allt vad sandstrand heter och bara kunna traska ner från trappan. Alternativet att hoppa ner i stenarna finns såklart också,  men känns helt otänkbart för en snart 38-åring fyrabarnsmamma, som simmar som en tant. Med huvudet högt över vattnet, vill säga. 

(null)

Hemma efter ett mycket uppfriskande dopp. 

(null)

Åskådaren som höll sig på behörigt avstånd från allt vad hav heter. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0