Ole Henriksen

Det är inte många dagar kvar tills jag blir närmare 40 än 35 och jag känner att jag verkligen måste ta ett krafttag med huden. Jag smörjer och donar i vanlig ordning, men gav mig själv några riktigt bra produkter i julklapp. Min fnasiga och vintertorra hy tackar och bugar. Retinol i all ära, men jag tror att jag har hittat något som är snäppet vassare. Mer användarvänligt som huden inte reagerar lika starkt på. Ole Henriksons produkter innehåller - istället för retinol - retinalt, som har samma positiva egenskaper som ovan utan att irritera huden på samma sätt. Tydligen innehållandes både AHA-syror och stamceller från edelweiss också. Om detta gör under återstår att se.

(null)

 Jag har i omgångar använt nattcremen tidigare, men nu slog jag till på serum och ögoncreme också. Varför inte liksom?

(null)

I äkta Corona-anda färgade jag även ögonbrynen själv för första gången sedan... jag började med microneedling? Kanske lämnar jag det därhän även i framtiden. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0