Hårnytt!

December har hittills varit en ganska stressig månad, men i måndags hittade jag äntligen tid för lite avkoppling på ett välförtjänt frisörbesök. 

(null)

Just här var det kanske inte så mycket lugn och ro, men strax efteråt droppade barnvakten in och jag kunde njuta av hårtvätt och föning i fred medan Hedda var på promenad med mormor. 

(null)

Jag glömde såklart bort att fota barret innan jag fick på kvinnoträning i fuktigt utomhusväder i måndags kväll, så här har håret verkligen marinerats. Ett par slitna centimeter kortare och en lite mörkare, men fräschare hårfärg. Sa jag att det var välbehövligt?

Ett annat välbehövligt frisörbesök stod Otto för i fredags. Där var vi dock inte ens i närheten att finna lugnet. Otto återhämtade sig ganska snabbt, men för mig krävdes det flera timmar och något glas vin innan jag kunde koppla av igen. 

(null)
(null)

The many faces of Otto Stam. En chokladboll och det traumatiska besöket var glömt. För Ottos del. För er som inte tycker att han ser så nyklippt ut kan jag visa en förebild i form av årets julkort. Pottfrisyr 2.0.

(null)

De är ju glada i alla fall.. Hade jag fått en bra bild på alla fyra skulle jag nog haft en annan karriär. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0