Vårhår!

Pandemins framfart - och det faktum att min frisör var mammaledig stora delar av 2020 - har gjort att jag har drygat ut tillfällena mellan mina besök rejält. Desto lyxigare när jag väl kommer dit! Men också så mycket mer välbehövligt.. 
 
Efter en fyra månader lång paus var det dags att ta itu med barret igen. Trots avsaknad av såväl slingor som sol hade mitt hår gulnat sedan decemberbesöket. Det verkar helt oundvikligt. Tur då att min frisör är expert på färg och lätt och ledigt blandade ihop den perfekta färgen. "Nougat med ljusare inslag i topparna", löd domen. Ska jag var ärlig ser jag inte exakt detta, men jag är nöjd med både nyans och nyvunnet lyster. 
 
(null)
 
Före-bilden. Gult, sprött och slitet. Och stort!
 
(null)
(null)
 
Och så efteråt. Nöjd som vanligt och redo att möta våren. Om det blir någon vår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0