Valborg

En valborg - och en helt vanlig fredag. Men helt vanlig är den inte för min del. Det är min allra sista arbetsdag på Pågen och även om det kan låta soft är det inte alltid det. Historik ska rensas, mail ska besvaras, out of office ska läggas in och - såklart - allt arbete ska slutföras. Nu återstår bara det lilla momentet att lämna in datorn, vilket får bli måndagens projekt. Sedan är jag klar! Och det som jag sedan i somras velat avsluta känns plötsligt vemodigt att lämna. Som vanligt är jag inte helt i samklang med alla känslor. 

Nu blickar vi framåt! Vår! Ledighet! Rosévin! Träning! Det är i alla fall mina förhoppningar och kanske, kanske ett och annat fysiskt möte med vänner också. 

(null)

Vissa av oss har redan invigt sommarkläderna. Det kanske jag också skulle göra om jag kunde bära upp en blommig klänning med samma bravur. 

(null)

Grillen var inte helt impopulär, trots allt. Nu googlas det grillredskap och tillbehör för hela slanten. Varenda present de närmaste åren är säkrad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0