Slut

Det är inte bara september som är slut nu, även jag är helt färdig. Inte mindre än två högintensiva träningspass klämde jag in efter jobbet idag och ligger nu utslagen i sängen och undrar stilla när jag kommer att kunna använda benen igen. Inte denna vecka, om jag får dra till med en kvalificerad gissning.

Annars då? September har mest bestått av tråkigheter, såsom otaliga mängder vab, men även en klimatutmaning med jobbet, lite jobb och lite träning. Kort sammanfattat. Och festligheter! Förra veckan klämde jag både in sommarefterfest med jobbet och tjejmiddag. Sen var det fullt i kalendern. Månaden har antingen varit så ospännande eller händelserik att jag knappt lyckats ta en enda bild, så istället för att bjuda på en trött selfie bjuder jag på det senaste - och enda - alstret i mobilen sedan jag sist bloggade. Alice i sina nya gympabyxor på väg till gymnastik. Söt som socker. 

(null)

Oktober månad SKA bli månaden då jag ska bli bättre på att använda min nya fantastiska kamera. Looovar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0