Tillbaka på kontoret

Nytt uppdrag innebär att det är slut på att jobba hemifrån som en ostbåge över datorn. Det innebär även att jag varit tvungen att lägga hoodien på hyllan och leta fram någorlunda respektabla kläder. Föna håret och sminka mig. Det var inte igår. Rätt skönt, men också lite jobbigt. 

(null)

En avhuggen bild från Pågens damtoalett. Jeansskjorta känns som en lagom kompromiss. Jag väntar med kavaj och klackskor tills... ja, framtiden. 

En lite mer negativ aspekt av att inte arbeta hemifrån längre är att vardagsmotionen minskar. Eller kanske inte. Jag cyklar ju till jobbet nu och det där med att jag skulle ut och springa varje lunch var ju mest önsketänkande från min sida. Men. Igår gav jag mig ut i blåsten till ett utegym. Trots att det inte var helt självklart för mig hur jag skulle använda all (eller någon) utrustning har jag otrolig träningsvärk idag.

(null)

Delar av utegymmet med härlig havsutsikt. Kanske blir det ett återbesök snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0