37

Dagen efter vi packade in hela familjen och en hel massa packning i bilen nåddes vi av julis - tillika hela sommarens - höjdpunkt; min födelsedag. När jag var yngre hatade jag att fylla år när alla var lediga, nu för tiden kan jag inte tänka mig något bättre. Alltid ledig, alltid nyrik!
 
(null)
 
 Jag vaknade efter en god natts sömn i ett underbart trähus på Värmdö till den här utsikten. Med sång, frukost och paket. Tassade sedan ut på altanen och möttes av detta;
 
(null)
 
Granne med hästhagen. Kan det bli mer idylliskt än så?
 
Födelsedagen bjöd också - som sig så bör - på vackert väder. En promenad till stranden, lunch och bullfika på altanen för barnen.
 
(null)
 
Själv skålade jag i bubbel och försökte fastna på bild.
 
(null)
 
(null)
 
Släppte till och med ut håret. Allt för bilden! Sedan följde en bättre hämtsushi från Gustavsberg, mer bubbel och något dåligt på TV.
 
(null)
(null)
 
Tårta blev det också, för att inte förgömma firandet av Alices dopdag. Skönt att kunna slå två flugor i en smäll! Jag hade inte kunnat önska mig en bättre dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0