#säkerstilchallenge

Med syftet att pigga upp trista februari och aktivera min - inte alls så diminutiva - garderob har jag hoppat på en garderobsutmaning. Varje dag innebär en ny hållpunkt. Först ut var vita skjortan i måndags. Lätt! Det har därefter följts av färgglatt, monokromt, "oldie, but goldie" och randigt. Nedan följer ett par exempel på ett morgontrött, februaritrött och allmänt trött ansikte iklätt vissa av dessa kreationer. Många plagg jag har dragit fram har jag inte använt på år. Många är flera år gamla, men används fortfarande flitigt (retroaktivt tack till alla blusar jag köpte under Deloittetiden!). En mismatch, kort och gott.
 
(null)
 
Randigt, monokromt svart (surprise, surprise) och färgglatt! Nästa vecka väntar nya utmaningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0