Kaffe, kaffe, kaffe

Vi kan vänta med att konstatera att mitt näst intill obefintliga bloggande det här året har fått en revival och istället fokusera på livets dryck; kaffe! Vad vore egentligen livet utan kaffe? Vad vore livet med kaffe, som är så äckligt att det i princip är odrickbart? Inte mycket, är svaret på båda frågorna, men den sistnämnda har jag verkligen tvingats ställas inför de senaste månaderna. Automatkaffe är vidrigt, men det finns olika grader i helvetet. Nu har jag tröttnat. Tar med mitt egna presskaffe och tillhörande kaffepress. Så enkelt, så smart. Att jag inte kommit på detta tidigare. 

(null)
(null)
 
Det krävdes ett par bryggningar för att jag skulle hitta rätt mått, men nu är plötsligt kaffet drickbart igen. Vilket uppvaknande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0