Sjukstuga

Skolstarten fick en abrupt vändning när nästan hela familjen gick och blev sjuka. Otto har snorat i en dryg vecka, Victor hade febertoppar och själv drabbades jag av en klassisk mancold; halsont, nysningar, mycket låg feber och extrem tröttma. Imorgon chansar vi dock och jag åker till jobbet samtidigt som världens piggaste lille kille SKA tillbaka till förskolan. Känner redan på mig att den här hösten kan bli riktigt rolig. Alla ska stanna hemma vid minsta symtom och sedan ytterligare två symtomfria dagar. Vilka möjligheter till att inte lämna hemmet över huvud taget. Till att inte jobba över huvud taget. 

(null)

Snart är att följa med mamma till affären dagtid ett minne blott. HOPPAS jag. Min Gud, vad jag hoppas att han inte blir hemskickad. 

(null)
(null)

Nästan frisk firas med ett glas vin och massvis av sushi. Vad annars när jag äntligen inte längre var sugen på soppor och milkshake?

(null)

Samt ett besök till Vellingeblomman. Mommy needs a new pair of... planteringsjord och citrusnäring. Det lyser verkligen igenom på bilden hur roligt barnen tyckte att det var. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0