Nytt hösthår

Trots att hösten just nu känns väldigt avlägsen var det mer än på tiden att fräscha upp mitt trötta coronahår. Nästan fem månader har jag gått utan att så mycket som att röra topparna. Det är något slags rekord för mig, som jag inte enbart kan skylla på covid. En mammaledig frisör och en stor portion lättja ligger även bakom. Nu är det dock klippt! Så skönt, trots att jag i vanlig ordning längtar tills överskottsfärg och den kemiska doften gått ur håret. Något vi säkert löser lätt med ett par salta bad under helgen. 

(null)
(null)

Hej och hå! Ett par centimeter kortare (håret slets mycket mindre på fem månader än vad jag trodde) och några nyanser neddämpad färg. När hösten väl gör intåg är jag redo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0