Baddaren

Efter flera år som en äkta badkruka har något hänt - jag har börjat bada. Och jag badar som aldrig förr. Inte ens den rekordvarma sommaren för två år sedan badade jag såhär mycket (KAN ha att göra med Otto, då 3 månader gammal). Vad som är dagens höjdpunkt? Kvällsdoppet. Finns inget härligare. Vem hade trott att det skulle bli såhär? Och att jag frivilligt doppar huvudet TROTS hur håret ser ut i efterhand vittnar väl om en hel del. 

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Ett axplock av efter-badet-selfies från sommaren 2020. Åh, vilken sommar vi har haft ändå! Det trodde jag inte för några månader sedan; att det skulle bli såhär bra. Flertalet stranddagar, lata dagar i hemmet och massvis med utflykter. Nu är jag SÅ redo för höst och svalare temperaturer. Och vem vet; kanske blir jag en vinterbadare!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0