Full fräs

Helgerna är verkligen full fart framåt! Alla aktiviteter - för stora som små - intryckta på ynka två små dagar. Helgen som gick bjöd dessutom på fotbollsmatch i Staffanstorp, vilket medförde extra insatser; såväl tid- som resursmässiga. 

Tennis, fotboll, dans och simskola avlöste varandra på löpande band. Lyckligtvis hjälpte mormor till att passa lille Otto så jag kunde flänga runt på cykel med Alice till diverse utsvävningar. 

(null)
(null)
(null)

Här är hon till exempel på dans och simskola. När man ser bilderna kan man lätt få det felaktiga intrycket av att hon var glad och lycklig hela dagen. 

(null)

Otto fick följa med till tennisen i lördags, där han intresserat följde varenda boll. Alla andra åskådare stirrade ner i sina mobiler. Inklusive Mats Nileskär, som var där! 

(null)

Victor börjar bli en van matchdeltagare vid det här laget. Notera fotarbetet. Det kan vara en blivande Zlatan vi har att göra med. 

(null)

Och viktigast av allt; även jag hann riva av ett pass medan Alice dansade loss på Fair Play! 45 minuter. Vad mer behövs?

Nu är jag mer än redo för en ny arbetsvecka. Förhoppningsvis utan vab-avbrott, men med någon slags gudomlig insikt i vad sjutton det är jag sysslar med på jobbet.. Fortsättning följer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0