Sköna maj

Nu har snart halva maj gått och första halvan har väl inte direkt varit skön, men intensiv. Idag kände man dock äntligen lite vårvärme och jag hoppas att det innebär att våren har anlänt. På gott och ont. Just denna helg har det dock passat utmärkt då Victor haft sitt stora 6-årskalas i helgen. 12 barn skulle utfodras och underhållas i två timmar, vilket kan låta lite, men var mer än tillräckligt. Imorgon fyller han 6 år. Stora killen!

(null)

Underhållningen stod den här hoppborgen för. Ett bra alternativ om man inte vill eller orka hitta på andra lekar, men också en riktig barnmagnet. Alla grannbarn har varit och sprungit hos oss. Hela helgen. Intresset för att sätta basketskott eller hoppa säck på kalaset var dock ljummet. 

(null)

Alice var ett av få barn som faktiskt ville äta. De andra hade mer siktet inställt på att - just det - hoppa. 

Nu laddar jag batterierna för morgondagen; tidigt morgonmöte, följt av ännu fler möten och - såklart! - Victors sexårsdag. Jag ska bara hinna köpa lite presenter också sedan blir det inget firande i den här familjen förrän.. min födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0