Semester

Så var det äntligen min tur att gå på semester! Klappade ihop datorn och tog med mig cirka hundra pryttlar hem för att återvända om knappa tre veckor. Ett telefonmöte till idag, sedan är jag helt fri till nästa bokslut. Det är förhoppningen i alla fall! Det var längesen jag hade en semester som inte sammanföll med en graviditet, en mammaledighet, ett jobbyte eller båda. Nu ska jag försöka leva i nuet och njuta och sedan se fram emot två ynka månader innan det är dags igen. För jobbyte, vill säga. 

(null)

I hissen, på väg hem i tisdags. Med en väska knökfull med träningskläder, matlådor, vitaminer, datorer och bankdosor. I en gammal jacka från Hofmann och vida Rodebjer-jeans. Och då är jag kanske den minst casual på hela kontoret. Glamouren på jobbet kommer jag inte att sakna. Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0