Födelsedag!

Och så har jag fyllt år! 36 - vilket känns gammalt, men ändå inte. Jag hade en fantastisk födelsedag! Vi trotsade den outtalade regeln om att man inte ska resa på min födelsedag och körde till Mölle vid lunchtid. Vi åt en god lunch på härliga Krukmakeriet innan vi begav oss till Solviken för bad. Till och med födelsedagsgrisen badade!

(null)

Ett uppfriskande dopp senare! För det var det. Helt klart vatten och inte ett sandkorn så långt ögat kan nå. Underbart!

(null)

Vackra, vackra Mölle. Kan inte tänka mig ett bättre ställe att spendera min födelsedag på. 

(null)

Alle man i pool. Barnen fullkomligt älskar den här - mycket barnvänliga - poolen med perfekt djup. Man kan till och med titta bort någon gång utan större oro. Erik står alltså inte raklång på bilden.

Efter aktiviteterna åkte vi till Kullagårdens Wärdshus, där vi skulle spendera natten. En underbar kväll med god mat, gott vin och trevligt sällskap. 

(null)

Dessa två, som alltid måste spexa på bild. Victor lyckades i vanlig ordning hitta en kompis att leka med och kvällen var gjord för hans del. Alice var med på ett hörn, men lika nöjd med att få egentid med sina föräldrar. Otto snarkade gott i vagnen. 

(null)

Härlig kväll på härligt ställe. 36 - bring it on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0