Lilla simbarn

Varje fredag går Otto på babysim och varje fredag missar jag hans framfart i vattnet. Förutom förra fredagen, då jag på grund av överbelastad arbetsbörda tidigare i veckan, jobbade hemifrån och tog en långlunch på badhuset. Eller just själva lunchen inmundigades på konsthallen, men inte timmen dessförinnan. Det var roligt att se Otto i samröre med andra - likasinnade - barn. Inte bara som en förtryckt lillebror i skuggan av sina syskon. Jag minns att Victor kunde bli rätt upprörd under babysimmet och ibland fick vila vid kanten, men Otto höll god min genom hela lektionen trots att han kanske inte ÄLSKADE det. Precis som min mobilkamera inte älskade belysningen i simhallen. 

(null)
(null)
(null)
(null)

Lilla vattendjuret. Och stora vattendjuret. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0