Häromdagens

Och bara för det var så längesedan slänger jag in - inte bara en, utan två! - häromdagens också. Fredagscasual på jobbet. Casual är det förvisso alla dagar på mitt jobb, men inte fredag. Och extra casual blir det ju med Eriks kläder med oklar status på bokhyllan i bakgrunden. Är de rena? Är de smutsiga? Vad gör de där - en hårsmån från tvättkorgen? Ingen vet. 

(null)

9 år gammal blus från Filippa K. Nykemad och som ny! Till inte lika gamla jeans från Rodebjer. En mötestofs till detta. Det vill säga en tofs som slängs ihop under ett möte när man har tröttnat på att ha allt hår i ansiktet. 

(null)

Även i onsdags var jag casual. Även i onsdags bar jag byxor från Rodebjer. Och en märklig tofs. Älskar byxor med vidd! Älskar Rodebjer! Här med städad hylla i bakgrunden. Och en topp från Carin Wester. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0