Ottos 7-månadersdag i bilder

Det har varit en händelserik - och blåsig - sjumånadersdag för Otto. Efter förskolelämningen i snålblåsten gick vi hem för obligatoriskt chill och kaffesörplande. Otto fortfarande iklädd pyjamas under overallen. 

(null)

Sedan gav vi oss ut igen för att promenera över till mormor för lunch. Med vin och allt. Jag hade så trevligt att jag glömde bort att föreviga någonting från kalaset.

(null)
(null)

När syskonen väl var hemma från förskolan fick Otto mysa lite med storebror innan han ville visa upp sina nyförvärvade skills; att backa in under soffbordet. 

(null)

Jag avrundade dagen med ett träningspass på stans kanske minsta, men även mest folktomma, gym. Det ena tar ut det andra. Svettig blev jag i alla fall. Och rufsig i håret, som synes. 

(null)

Efter dusch lade jag en ansiktsmask. Jag brukar göra det på torsdagar. Vill väl vara fräsch inför helgen. Eller så är det då jag kommer ihåg det. Och Otto? Han däckade gott i storsängen efter minimalt med sömn och maximalt med intryck under dagen. 

(null)

Han är så söt när han sover...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0