Indiansommar

Trots att jag längtar efter riktig höst och trots att det varma vädret ger mig klimatångest, så passade jag ändå på att njuta av brittsommarvärmen i helgen. Igår packade vi in hela familjen i bilen och drog till Torups bokskog för lek och motion. Jag och barnen hängde på naturlekplatsen medan Erik avverkade milen i skogen och sedan gick övriga familjen till fiket medan jag tog en springtur och ett varv på utegymmet. En perfekt höstdag!

(null)
(null)

Det var två taggade barn som - med viss hjälp - fick rasta av sig på den härliga lekplatsen. Med lite kötid på vissa stationer. Det var fler än vi som tänkt tanken att dra till skogs igår. 

Söndagen inleddes starkt med det vanliga schemat; fotboll, dans, lunch och simskola. Efter all intensitet valde vi ändock att ta vara på det vackra vädret och gå till en lekplats samtidigt som Victor - mer än motvilligt - övade på att cykla. Som löken på laxen lossnade det idag. Plötsligt cyklade ungen. Helt själv! Glädjen var total. Från föräldrarnas sida, i alla fall. Nu ska han bara bli lite säkrare på svängarna och inbromsningarna. 

(null)

Visst kan Victor cykla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0