Helg igen!

Veckorna avlöser varandra i ett rasande tempo. Om två månader är det jul, sedan börjar jag jobba igen. Galet! Plötsligt förstår jag varifrån uttrycket "njut" kommer ifrån. Sista föräldraledigheten med sista barnet. Sedan är det bara att jobba i cirka 40 år till. Om allt går vägen så länge. 

Hur som haver. Ännu en helg har som sagt löpt till sin ända. Graderna har - till min stora glädje - krupit nedåt något, men det är fortfarande krispigt och härligt. Perfekt oktoberväder! Vi har förutom sedvanliga helgaktiviteter röjt upp i trädgården (eventuellt klippt gräsmattan för sista gången för säsongen), tränat, ätit gott och umgåtts. Försökte oss på en film efter barnen somnat i fredags, men den var för dålig och vi var för trötta. Ni kan ju tänka er hur det kalaset slutade. 

(null)
(null)

Fredagar är min absoluta favoritdag. Då tränar jag och Otto innan lunchen och eftersom jag hämtade tidigt i fredags blev det även bullfika på Gateau på eftermiddagen. För barnen. För mig blev det en cappuccino på havremjölk. 

(null)

Krispigt väder, var ordet. Eller orden. 

(null)

Lyckades klämma in ett snabbpass i lördags kväll. Jag var ganska ensam på gymmet. Hade högtflygande planer på att gå ut och springa idag, men lade ner dem när mörkret smög sig på. ORKADE helt enkelt inte. Var alltför lat och hungrig. 

(null)

Alice har också tränat. I en helt ny utstyrsel. Inget kan väl gå fel när man får gå klädd såhär? Obs! Egenhändigt valda kläder och styling. För min del skulle hon gärna få ha blå hängselbyxor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0