Oscars 2018

I natt gick den 90:e Oscarsgalan av stapeln. Jag har inte sett någon av filmerna - och inte heller många av skådespelarna. Men vissa känner man ju igen. Och en klänning är ju en klänning. Så jag har valt ut några av mina favoriter. Tyckte inte jag såg någon vavawoom direkt, men fastnade för ett par.
 
 
Emily Blunt. Aldrig inte snygg. 
 
 
Jennifer Garner. Plus för härlig, knallig färg på klänningen och sjukt vältränade armar.
 
 
Jane Fonda är alltså 80 år gammal.
 
 
Och Laura Dern är 50 år. Det behöver nödvändigvis inte bli sämre med åren. Framför allt inte när man passar såhär bra i vitt. 
 
 
Harvey Weinstein tillintetgjorde Mira Sovinos karriär, men med #metoo och #timesup i bagaget kom hon till Oscarsgalan för revansch. Heja heja!

Kommentarer
Postat av: Tess

Detaljerna på Miras klänning är ju helt underbara :-D

2018-03-10 @ 19:46:36
URL: http://highlandertess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0