Lillebror

Idag för en vecka sedan började jag få förvärkar, som aldrig upphörde eller avtog. De blev dock aldrig tätare, så jag avskrev dem som pinvärkar. Värkarna följde med in på lördagen och sent på lördagskvällen var det så illa att jag ringde till förlossningen. Väl där var jag öppen 7 cm och lite lustgas och tre krystvärkar senare var han ute. Klockan 00.08 söndagen den 25 mars föddes en liten prins i segerhuva. 

Den senaste veckan har gått åt till återhämtning och att lära känna den nya familjekonstellationen. Något nästkommande veckor också kommer att ägnas åt. 

(null)

Alldeles, alldeles ny. 

(null)

Lillebror 5 dagar gammal i all sin prakt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0