Ledighet

Jag har äntligen gått på min efterlängtade ledighet. Och eftersom jag jobbade in i det sista känns väntan inte lika tung och lång den här gången, utan snarare välkommen. Igår utförde jag dock ett stressigt besök på Ikea - ett ställe som borde kunna få vilken förlossning som helst att sätta igång, men icke. Annars har jag en hel del för mig i hemmet. Ja, om baka kaka, vila och tvätta räknas. Jag kan lätt leva med detta ett par dagar till. Den här gången ser jag nämligen inte alls fram emot förlossningen, utan skjuter den gärna lite på framtiden.. Men ut ska väl ungen förr eller senare på ett eller annat sätt. 

(null)

Bästa stunden på dagen. Frukost i lugn och ro, istället för att slänga i sig en skål med flingor på stående fot. 

(null)

Idag bakade jag en kaka. Det har inte hänt på evigheter. Varför? Jag har inte haft tid! Nu har jag tid. Och insåg att det inte var så besvärligt. 

(null)

Barnen uppskattade också kakan. 

(null)

21 mars uppmärksammas alla med en extra kromosom. Hur? Genom att bära olika strumpor och visa att olikheter är bra.

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0