Förlossningsfrisyr och gympaskor

Mars har än så länge inte imponerat vad gäller vädret. Och kommer inte heller att göra det, om man får tro prognoserna. Idag gladde jag mig dock åt det lilla - att det är barmark - och snörade på mig sneakers istället för klumpiga boots när jag gick ut. Lite kallt, men så skönt. 

En annan sak jag snörade till var mitt hår. Man vet ju aldrig när förlossningen kan sätta igång, men det jag med säkerhet vet är att jag vill ha håret ur ansiktet då. Så jag flätade det på båda sidor och fäste i en knut där bak. Gissar att det kommer att lossna och tvättas både en och två gånger innan det faktiskt är dags. Och väl där kommer väl håret att hänga ner i testar framför ansiktet ändå. Oh well, just nu sitter det i alla fall ordentligt på plats. 

(null)

Tights och gympaskor. Tänk lite sol och att kunna skippa vinterjackan på det. Vilken dröm!

(null)

Håret är borta från ansiktet. Skönt, men osmickrande. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0