Sommar!

Juni och officiellt första sommarmånaden! Men sommaren har varit här länge redan. Den kom lite väl snabbt. Alla blommor slog ut över en natt och många har så gott som redan blommat över. Det gör mig stressad. Som att sommaren är på väg att ta slut innan den ens har börjat. 

Men. Förutom att hela Sverige jublar; badbryggorna är fulla och grillarna går på högvarv så känner jag mig äntligen frisk. Halleluja! Och visst ska vi inte klaga på att sommaren kom tidigt i år? Det är bara att hoppas på att juli inte regnar bort. Det känns dock lite sjukt att tänka att backen vi passerade på väg hem från dagens badutflykt är samma backe som vi åkte pulka i för bara två månader sedan. Säsonger alltså. You’ve gotta love them!

(null)

På grund av otroligt låg kameraanvändningsfrekvens bjuder jag på det som finns i mitt arkiv; en nytagen bild på lillebror. Söt som socker, men dessvärre fortfarande namnlös. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0