Life hack

Ett post partum sådant. Få en släng av lunginflammation, innehållandes hög feber och fruktansvärt halsont, tätt följt av magsjuka och vips kommer du i byxorna som inhandlades i nionde månaden. 

Dessa byxor har varit min måttstock för höfternas tillbakagång. Någon vecka efter förlossningen fick jag inte ens upp dem över höfterna, men tre månader senare kan jag knäppa dem. Till hösten kan jag kanske röra mig i dem obehindrat. Då kommer jag att leva i dem!

(null)

Stretar lite över höfterna, men vad gör väl det när allt går i rätt riktning? Önskar dock inte ens min värsta fiende resan hit. Jag kan inte minnas att jag någonsin varit så sjuk som det senaste året. En kraftigt ihållande förkylning efter Mallis förra sommaren, en extremt illamående graviditet (som får ses som ett nio månaders långt sjukdomstillstånd), min så kallade lunginflammation och nu magsjuka. Nu måste det vända!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0