Efterskalvet

Efterdyningarna efter min senaste sjukdomseskapad håller på att släppa så smått. Jag har tagit mig till affären och ätit middag. Känner mig matt, men friskare. Tog en selfie på mig själv med vår yngsta förmåga och insåg att jag verkligen ser ut att vara tolv år gammalt ibland. Och ibland blir jag anklagad för att ha passerat 40-strecket med råge. 

(null)

Inte konstigt att man blir leggad på bolaget ibland. 

(null)

Innan sjukdomarna bröt ut var Victor hos frisören och klippte av sig allt hår. Glad för detta var han. 

(null)

Och igår var jag på BVC med tre barn och vaccinerade Otto. Han sov som en stock i ett dygn efter det. Glad för detta var jag. 

(null)

När lillebror vaknade upp från sin törnrosasömn var även han glad. Happy baby, happy rest of the family!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0