Onsdagsshopping

Igår blev jag lite mer försenad från jobbet än vad jag tänkt mig, vilket resulterade att min planerade shoppingtur på ICA uteblev. I alla fall i den form som jag föreställt mig. Det hela slutade istället med att jag fick hämta ut två hypade barn från förskolan, slänga ner dem i cykelvagnen och trampa bort till affären med lite mer sällskap än brukligt. Hur det var? Ungefär lika stressigt som att ha läppglans och utsläppt hår en blåsig majdag. Barnen for runt med sina vagnar och packade ner allting vi inte skulle ha och jag for skrikandes - och ursäktandes - efter och glömde hälften av allt det vi faktiskt skulle ha. 
 
Mutade med varsin klubba kunde vi sent omsider äntligen cykla hem till hemmets lugna vrå. Och utflykten var inte helt förgäves. Jag fick med mig tre efterlängtade böcker från Adlibris hem, varav jag hittills börjat läsa ingen.

(null)

Såhär snälla och lugna kunde de visst vara sedan. 

(null)

En av tre hemhämtade böcker. Ser med skräckblandad förtjusning fram emot att läsa om den här dåren. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0