2018

Det har nu gått en vecka av det nya året och jag - som varit inställd på att skriva 2018 ända sedan budgeten gjordes i september - har redan hunnit acklimatisera mig. 2017 var väl inget toppenår; varken globalt eller privat, men jag har aldrig varit med om att ett år har gått så fort. 

Vi firade in det nya året relativt lugnt. Middag hemma, lite bubbel och fyrverkerier följt av en omgång sällskapsspel innan jag kastade in handduken. Den senaste veckan har det jobbats på och det har varit SVÅRT att komma in i rätt dygnsrytm igen. För hela familjen. Förhoppningsvis går det bättre nästa vecka!

(null)

Löjrom hör nyår till. Eller hummer, men den var helt slutsåld. Oxfilé är ett annat måste, men den blev så god att den inte hann fastna på bild. 

(null)

En sprakande efterrätt fick avsluta middagen. 

(null)

Tolvslaget. Bubbel och fuskpäls. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0