Mellandagarna

Mellandagarna gick, i likhet med resten av året, i ett rasande tempo. Vi hann dock både med Karlshamn, Leos lekland, träning, middagar och uppfyllande av förra årets nyårslöfte. Det var inte alls självklart att jag skulle springa milen under timmen innan utgången av 2018. Eller göra det över huvud taget. Jag har sagt det förr, men det tål att upprepas. Det finns MÄNGDER av träningsformer jag föredrar framför löpning. Men. I fredags var det slut på ursäkter. En timme till övers och perfekta väderförhållanden. Nu kan jag inte ens gå nedför trappan. 

(null)

I lördags hade vi middagsbjudning och jag gjorde en djupdykning i garderoben. Hittade denna spelstopp och ett par glansiga vitaktiga byxor med flera år på nacken. Det ska bli mitt nyårslöfte för 2019; att göra fler djupdykningar i garderoben och använda det jag redan har. 

(null)

Och så barnen. De har jullov och är ÖVERALLT. På gott och ont. Jag tycker ju att det är väldigt mysigt att vara hemma hela familjen utan några måsten eller tider att passa. Sovmorgon hela veckan lång! Men en vecka till räcker nog gott och väl. 

(null)

Mina alla tre. Nästan för svårt att ta in. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0