Återtåget

Trots att jag mer eller mindre motvilligt besökte gymmet någon dag över tiden under den senaste graviditeten hade jag ett långt uppehåll utan gymkort i början av året och utförde väl helt ärligt inte några underverk under något träningstillfälle sedan.. sommaren?

Nu har återtåget så sakteliga påbörjats. Ett kortare pass på trappmaskinen i torsdags, följt av enklare styrkeövningar och en kort - men ack, så jobbig - joggingrunda i lördags. Idag kan jag knappt röra benen!

(null)

Gymmet var sig likt. Jag har verkligen saknat den så kallade "hästasparken", som gör under för rumpan. Omöjlig att använda med gravidmage. 

(null)

Min korta, men ganska så tillräckliga, löprunda. Vågar man hoppas på milen innan årsskiftet!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0