April, april

Från ruskigt vinterväder hela mars till sommar i april. I fredags var det 20 grader och strålande sol och varmare än praktiskt taget vilken sommardag som helst 2017. Vi kommer så sakteliga in i våra nya rutiner och eftersom förskolan var stängd i fredags drog jag - och tre barn - på utflykt. Picknick med matsäck från Burger King i en helt ny lekplats. Ibland kan man komma långt med små medel. Att bre mackor och packa in alla i bilen känns inte riktigt aktuellt än. 

(null)

Härlig picknick i det gröna. Vädret var helt fantastiskt och jag hoppas på mer av denna vara i sommar!

(null)

Lillebror då? Joda, han är fortfarande namnlös, men börjar växa till sig så smått. Bjuder numera på små leenden på egen begäran och det är nog bara en tidsfråga tills han spräcker femkilosstrecket. Själv längtar jag tills mina höfter ska dra ihop sig och lillebror ska sova hela nätter. Det ena borde ske innan det första..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0