Helgen

Då var det måndag IGEN och helgen ligger återigen bakom oss. Den här gången har den - i vanlig ordning, men lite fortare än vanligt - rusat fram. I lördags åkte vi till Ystad, där vi åt god, men snabb, lunch, varpå jag gick på mitt livs första ansiktsbehandling. Helt galet att det inte har blivit av tidigare, men bättre sent än aldrig. Det var underbart skönt, även om jag inte ser någon större lysterskillnad såhär i efterhand. Men detta måste definitivt bli en vana. 
 
When in Ystad.. Ja, då får man ju passa på att besöka syster med familj. Sagt och gjort, efter min behandling gick vi dit och stannade på såväl fika som middag. Sent omsider körde jag hem på den mörka, ogästvänliga E65:an. Väl hemma var barnen pigga igen, vilket gjorde att vi i söndags fick en välförtjänt sovmorgon och vackert väder en annars ganska seg dag. 
 
Vår helg i sin helhet. Mer spännande än så blir det inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0