Efterdyningarna

En fullspäckad vecka, som toppas med midsommar, och jag går och blir förkyld. Förmodligen en AC- och solbadande-relaterad förkylning, men ändock. Timingen kunde inte vara sämre. Veckan består - förutom av en himla massa möten - även av en himla massa unn. Unn, som omvandlas till stress när jag känner att jag inte riktigt får ihop det. Men när veckan är över ska jag ha hunnit med både hårborttagning, ögonbrynspåfyllning och frisörbesök. Som en helt ny människa!



Här ligger jag förkyld och dan, på väg att somna, vad det ser ut. Men i själva verket är det bedövningssalva som håller på att verka på ögonbrynen innan påfyllningen av 6D-ögonbryn. Efterbild utlovas inom kort. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0