Kvällstur

Efter semester, en förkylning som jag aldrig trodde skulle gå över och Gud vet vad har träningen verkligen halkat på efterkälken. Framför allt kan jag inte minnas sist jag var ute och sprang. Löpning är inte den träningsform jag föredrar mest och så fort jag tar ett längre uppehåll brister det i såväl kondition som motivation. Igår var det dags att ändra på detta slöfockande och trots brist på ork gav jag mig ut på en kortare kvällsrunda. Något alldeles fruktansvärt jobbigt, men ack så skönt efteråt. När jag låg halvdöd i soffan. 



Ingen tid eller distans att skryta med, men en lagom takt för att försöka komma tillbaka till bra rutiner. A for effort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0