Träningsuppdatering

Efter en begynnande förkylning, som jag försökte - och kanske lyckades - kväva med Coldzyme, var det inte igår jag var på gymmet. Eller, det var precis vad jag var, men dessförinnan var det väldigt längesedan. På grund av sjukdom och bokhylleprioriteringar (jag lovar, detta är sista gången jag nämner bokhyllorna) har det helt enkelt inte funnits TID. Eller ork. Men igår släpade jag mig som sagt dit. Vad som var tänkt att bli ett förmiddagspass slutade som ett snabbpass precis innan middagen. Med fokus på rumpa. ALLTID fokus på rumpa. Om jag ska komma i bikini och trendiga, formlösa mom jeans. 

 

 
Benpress och "hästaspark" aka gluteus-maskinen på det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0