2017

Innan jag hann blinka har vi valsat in i ett nytt år. 2017! Det känns som häromdagen vi välkomnade 2010 och nu har alltså ytterligare sju år flugit förbi. 

 
Nyårsafton spenderades i Skegrie - i Trelleborgs utmarker - med god mat, vänner, barn och bubbel. Ett utmärkt slut på ett världspolitiskt dåligt och oroligt år. Privat har väl året inte varit något höjdarår heller. Mycket ältande kring mitt jobb. Ska 2017 vara året jag tar steget därifrån? Stay tuned!
 
 
Hummer hör nyår till. För barnen blev det glass och för de vuxna stod jag för efterrätten. Med risk för misslyckande satte jag dit lite tomtebloss. Hur festligt som helst! Smakade bra gjorde den också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0