Virrpanna

I tisdags ställde jag klockan på fyra för att hinna med 04.58-tåget. Detta visade sig inte vara ett smart drag. Att ens tro att jag skulle fungera normalt en sådan dag var en kraftig missbedömning. Det gjorde jag inte. Först tappade jag min telefon på X2000, så när jag klev av i Nässjö åkte telefonen vidare till Stockholm. Efter en halvt meningslös dag i Huskvarna avslutade jag snyggt med att lubba till tåget och i all hast glömma min dator i Huskvarna. Jösses. 


Två dagar senare var allt upphittat och återhämtat. Inklusive min hjärna, som jag verkade ha glömt hemma den dagen. 

På tåget denna arla morgonstund. Föga anade jag vilket kaos som skulle följa. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0